torsdag 5 mars 2009

Kortbeställningar klara och på gång...

... lite alster som är klara och sålda och lite som jag vill ha lite åsikter om av mina jobbarkompisar...fasen vad bowlingklot är jobbiga : )
Här är ett kort till en blivande pensionär...kära Wompan - åh vad ag kommer sakna henne - hon hjälpte mig de första åren som grön sjuksyrra på ostadiga ben.


Först ut lite kort till jubilar på jobbet och anhöriga.







Pelle 50 år som älskar whiskey...
´Philip som älskar Route 66...
Ett blivande bowlingkort...funkar det????
Ett kort med en elgitarr till en jobbarkompis till Mange som slutar imorgon...Mange vart nöjd iallafall.
Så här ser det ut just nu i mitt rum när jag ska till jobbet....

Sist men inte minst en superfin handgjord skål/kruka som jag fick av min SSK student Frida som tack. Tack ska du ha, Frida! Hon gör helt otroliga saker - se Frida poslin på nätet!

Kram för denna gång för nu måste jag skynda mig till jobbet...

1 kommentar:

Liza sa...

Vilka roliga kort du gjort... jag gör dom vanliga trista. ;) Har knappt scrappat nånting... gjorde lite på ett kort igår med dom nya hänglarna, den vart jag nöjd med men är inte ritkigt klar ännu.

Kram Liza