söndag 25 januari 2009

Åh vilken helg...



... Jag och maken har haft barnvakt och va tyst det blev hemma! Vi åt sen lunch på Thai stället i centrum - mums! Direkt till Friskis för en tuff men jättekul styrketräning tillsammans med gubben. Han kan peppa en som ingen annan kan - jag ökade rejält på vikterna, som jag inte vågat tidigare, och han peppa och peppa. Oj, va ont jag har idag... men skönt var det. Vi hade även hyrt två filmer: The Bucket list och What happens inVegas.
Jättebra båda två. Vi, nja jag skalade bara morötterna och hällde upp vin, lagade en go fiskgryta som vi åt med go aptit. Sen var vi helt slut och somna vid 01-tiden. Vaknade imorse vid 8,20 och gick upp vid 9,30 och åt en mumsig frulle: Jordgubbssmoothies och kaffe och mackor : ). Sen var det bara att gå in på Viktklubben och skriva in allt i dagböckerna. Vi klarade oss utan problem att hålla oss inom kalorimätningarna då vi tränat så hårt : ). Nu är Mange och hämtar ljudmakarna hos snälla, snälla helt uttrötta farmor. Innan han gick spela vi Wii Fit i ca 1 timme. Så jobbigt men kul: )

Imorgon är det vägning men vågen har brakat sönder så den känns inte helt rätt faktiskt. Måste nog köpa en ny. Vad är en bal på slottet... inget mot en barnfri helg med maken - min älskade gubbe - Jag älskar dig! Kram Jemppis

Inga kommentarer: